Friday 30 November 2012

Cosmetic review-Max Factor false lash effect fusion (řasenka)

Cosmetic review-Max Factor false lash effect fusion (řasenka)

Max Factor - FALSE LASH EFFECT FUSION
I have to share this with you I have found the most amazing mascara !!!! Believe it or not it is from Max Factor so it is affordable :) I have run out of mascaras recently you know that I am mascara freak and I do like to try new once !!! My haunt for new mascaras started in Boots recently a girl from Max Factor counter recommended me FALSE LASH EFFECT FUSION I have tried it and its sooo amazing, the lashes are extremely long and the volume is really noticeable. I suppose it really does look like false lashes so the name of the mascara did not lie:)). For the extreme lenght and volume you have to apply it at least 3 times.
I give it 100%.
Price: around 11 pounds

O tohle se musím podělit, našla jsem úúúúžasnou řasenku !!!! Je od Max Factor, tím pádem je cenově dostupná :))) Před pár dny mi došly všechny řasenky, takže jsem byla na honu za novými a jak již určitě víte, tak do řasenek jsem blázen, musím jich mít hodně a pořád zkouším nové. Mé pátrání po nové řasence začalo v Boots, kde mi slečna od Max Facotru doporučila FALSE LASH EFFECT FUSION, zkusila jsem jí a byla naprosto úžasná, řasy byly neuvěřitelně dlouhé a objem se znatelně zvětšil. Myslím si, že výsledný efekt vypadá jako by jsem měla na sobě "falešné" řasy, tím pádem název téhle řasenky nelhal (false lashes-"falešné" řasy). Pro extrémní délku a objem aplikovat minimálně 3krát.
Dávám 100% !!!
Cena: Kolem 340,-Kč




Cosmetic review-Max Factor false lash effect fusion (řasenka)

1 comment: