Tuesday 20 November 2012

What did I wear ? part.2

What did I wear ? part.2

Look at my clothes I wore today :-))) The weather is horrible (raining), but this cant stop me to have a smile on my face and also to wear skirts and shorts, lol :-))
Today I wore black simple skirt that has a advantage you ca combine it whatevery really the combinations are endless. I still love studs that is why I wore a sweater today with studded shoulders it is comfy and it looks great. Because it was bit chilly I wore snood that kept me warm. Look also on my thights with bows on they are sooo cute.

Hope that you like my outfit.

xoxo
Oliva




 Koukněte, co jsem dnes měla na sobě:))) Počasí je hrozné (prší), ale tohle mi nevezme úsměv z tváře a ani nepřestanu nosit šotky a sukně :)))
Dnes jsem méla na sobě černou sukni, která má tu výhodu, že jí můžete kombinovat s ˇćimkoliv, opravdu kombinací je nekonečno. Miluju cvoky na oblečení a dneska jsem si vzala svetŕík, který má cvoky na ramenou, je pohodlný a vypadá suprově. Protože byla tak trochu zima, tak jsem si na sebe vzala snood. Koukněte na mé černé punčochy s mašlema, jsou roztomilé.

Doufám, že se Vám tento outfit líbí.


xoxo
Oli
va


What did I wear ? part.2

No comments:

Post a Comment