Sunday 10 February 2013

There is a leopard

There is a leopard

Today it's a rainy day since I have woken up it has been raining:( hate it as it looks so sad outside. As I am not used to wearing umbrellas I do wear only hoodies on my coats and jackets. :) here is my black coat from miss selfridge that I bought in Dubai - yeah I bought winter coat in Dubai, lol. It sounds silly but I just had to have it for the cold winters in Czech:) recently I got myself this amazing jumper with leopard it's soo cute. Wore also chunky silver necklace and black leggings.

Dnes nám zase prší od té doby, co jsem vstala z postele :(( nemám ráda déšť, vypada to venku hrozně smutně. Jelikoz nejsem zvyklá nosit deštníky, tak musím nosit kabáty a bundy s kapucí:) na sobe jsem dneska měla kabatek od miss selfrige, ktery jsem koupila v Dubai- jo slyšíte dobře, v Dubai jsem si koupila zimní kabát:D líbil se mi moc a chtěla jsem se dobře vybavit na českou zimu. :) nedávno jsme si pořídila mikinu s leopardem, kterou mám na sobě:) jak vidíte, tak jsem outfit doplnila mohutným stříbrným nahrdelnikem a černými leginy.







There is a leopard

3 comments: