Saturday 3 August 2013

Instalife

Instalife

Here are some pictures taken via Instagram :))

Zde je pár fotek pořízených prostřednictvím instagramu :)

MY Instagram / MŮJ Instagram

Last week I went for a wedding and this picture was taken while I was preparing ;)
Minulý týden jsem byla na svatbě a tuto fotku jsem pořídila během příprav ;)


My new sunglasses DVF Diane von Furstenberg :) 
Nové sluneční brýle DVaf Diane von Furstenberg :)

My scrunchies!!!!!! They have been so popular in the 90's and in the 80's !!! :)))
Moje scrunchie gumičky !!!! Byly populární v 90.tých a 80.tych letech a nyní jsou zpět !!!!:)))

My new lip pen from Max Factor !!!!:))) it lasts forever and the pink shade is just great !!:)
Moje nová rťenka v tuzce od Max Factor !!!:) drží na puse strašně dlouho a odstín je úžasný !!:)

Recently I have discovered glipho !!! Great blogger platform :))) I sometimes write there articles :)
www.glipho.com
Nedávno jsem objevila glipho !!! Super místo pro blogery :)) občas tam píši články :)

Instalife

6 comments:

  1. Cute images doll. Here its my instagram link beautify11jackie follow if you want to I will follow back thanks.
    http://tifi11@blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Jackie :)) will look u up on Instagram :) x

      Delete
  2. Vypadáš krásně. Kde jsou ty brýle? Jsem zvědavá. Glipho neznám.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marti děkuji moc :) sluneční brýle budou snad v zítřejším příspěvku :)) a o gliphu jsem nevěděla až donedávna, myslím si, ze je to hodne nové :)

      Delete
  3. Ten odstín rtěnky je skvělý !

    ReplyDelete
  4. ten rúž je skvelý aj farba sa mi páči :)

    ReplyDelete