Friday 8 November 2013

Caught in sun and pearls

Caught in sun and pearls

Po několika dnech tu pro vás mám příspěvek. Posledních pár týdnů bylo hektických, ale teď už si to tak nějak sedá a já se můžu věnovat věcem, které dělám ráda, jako je třeba psaní na můj blog a nebo procházky v parku. 
Doufám, že se při víkendu máte pěkně a na tváři mate úsměv tak jako já dnes :)

After few days here we have another post. Past few weeks were really hectic but now it's starting settling down and I can do things I like for example blogging or to go for a walk to the park.
Hope that you are ok when the weekend has startem and you have a smile on your face like i do today:)
Show
show


Shoes/Boty - New Look
Shorts/Sortky - Tally
Blouse/Bluza - Miss Selfridges
Top/tilko - Forever21
Sunnies/Slunecni br. - Prada
Hairband/Celenka - New Look

Caught in sun and pearls

8 comments:

  1. Skvěle! Dnes jsem byla také v parku, ale v kabátě a bylo nádherně a zapomněla jsem foťák. Jaká škoda! Ten zámek byl krásný...a park také jako ten tvůj, ve kterém ti to tolik sluší!

    ReplyDelete
  2. looking beautiful! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete