Thursday 14 September 2017

Sephora Charcoal Exfoliating wipes

Sephora Charcoal Exfoliating wipes

Zdravím všechny milovníky make-upu, 

Před pár dny jsem navštívila modlu všech makeup nadšenců - Sephoru a samozřejmě jsem si musela domu "dotahnout" pár nových produktů. Jedním z nich, o kterém bych vám chtěla dnes napsat jsou exfoliační ubrousky. Již dříve jsem psala o důležitosti exfoliace obličeje, jelikož jen tímto docílíte, aby jste se zbavili odumřelé kůže a dokonale pleť dočistili.
Exfoliačních produktů máme nespočet a v různých formách (gely, houbičky, kartáčky, pudry atd.), co mě zaujalo na těchto ubrouscích od Sephory je fakt, že ubrousek má dvě strany, jedna je na odlíčení,povrch je jemný a ta druhá je právě na exfoliaci, je drsnější. 
Ubrousky můj obličej dokonale zbavily make-upu a exfoliační strana mi dočistila to, na co odličovač už neměl sílu.
Pokožka byla jemná, neměla jsem lepkavý film na pleti, což úplně nesnáším. 
Jen jednu připomínku bych měla a to, že exfoliační strana je opravdu drsná, jakmile začnete exfoliovat, tak pro některé to může být nepříjemné a to hlavně pro Vás, kteří máte citlivou pleť bych tento produkt nedoporučila. Mě osobně tento povrch nevadí a zatím jsem nepozorovala iritaci pleti. 

Pokud tedy hledáte produkt 2v1 (odličovač a exfoliant)  a nevadí vám trochu pleť potrápit při exfoliaci, tak tyto ubrousky jsou správnou volbou. 

Balení obsahuje 25 ks.
Cena: 170,- Kč 





Sephora Charcoal Exfoliating wipes

5 comments: